Testiranje VR edukativne igre u Splitu projekta Inclusive stone

Obrtna tehnička škola Split, u petak, 3.11.2023., ugostila nas je u provedbi R3 aktivnosti Inclusive stone projekta. Suradnica Karmela Šegvić i ravnateljica Tamara Plastić predstavile su rad Klesarske škole i projekt Inclusive stone, a projektni partner Carlos Martínez González (CTM) predstavio je edukativnu igru uz korištenje VR naočala i opreme. Edukativna igra sadrži pet različitih radnih mjesta koja se nalaze u sektoru kamenarstva, a učenici su ovom prigodom testirali radna mjesta upravljanja viljuškarom i dizalicom.

Igru su testirali i svoj osvrt dali učenici Obrtno tehničke škole, Škole za dizajn, grafiku i održivu gradnju, Centra za odgoj i obrazovanje „Juraj Bonači“, a svojim dolaskom podržali su nas i predstavnici Udruge Liberato. Oko 30-ak sudionika ovog dijela projekta u skoro 3 sata edukacije stekli su osnove znanja korištenja VR tehnologije kao i radnih mjesta koja su dio industrije kamena.

Iznimno je važna prilagodba radnih mjesta osobama s invaliditetom, a što je zaista moguće uz korištenje današnje tehnologije u sektoru kamenarstva. Da bismo to prikazali koristili smo moderne alate virtualne realnosti. Usprkos zahtjevnosti različitih radnih mjesta u sektoru kamenarstva, inkluzija je itekako moguća, a prilagodba radnih mjesta jedan od glavnih temelja za rad.

Uz malu zakusku i razgovore podijelili smo mišljenja o navedenoj temi, stvorili nove ideje i nadamo se, buduće suradnje, a koje su svakako usmjerene daljnjem radu u inkluziji osoba s invaliditetom, osvještavanju i pravu na rad kao jednog od temeljnih ljudskih prava.

Zahvaljujemo učenicima, nastavnicima, stručnim suradnicima i ravnatelju Obrtno tehničke škole koji su nas podržali sa osmijehom i zaista posvetili vrijeme da ovaj projekt, koji uskoro završava, dobije svoju najbolju stranu, a to je dijeljenje znanja učenika, umrežavanje i buduće suradnje.

Scroll to Top